interactie

Indysign Communicatieadvies Amsterdam helpt u graag met interactieve concepten.

In deze projecten komt onze kracht tot uiting: partijen koppelen, managen, zeer precies controleren en continu overleggen.

Enkele voorbeelden van onze interactieve communicatieconcepten vindt u hieronder:

WK-actie met Unilever. Makro en Hyundai: Rugnummerbingo® door Indysign.

Unilever Rugnummerbingo kaartenHet WK 2006 staat voor de deur: een WK-actie is nodig! Unilever, Makro en Hyundai zijn de betrokken partijen.

Het idee is simpel: bingo met de rugnummers van de spelers tijdens het WK voetbal.

De uitvoering van dit project is gecompliceerd: kansberekening, online live standen en bingokaarten checken… de hoofdprijs: een splinternieuwe Hyundai Tucson!

De bingokaarten zijn groot aangekondigd in de WK-folder van de Makro: gratis bij Unileverproducten.
Bij de Hyundaidealer is tijdens het WK met een bingokaart een WK-toeter op te halen en bij bingo maakt men kans op een splinternieuwe Hyundai Tucson; die staat in iedere Makrovestiging.

 

Unilever Rugnummerbingo® kaarten door: Indysign Communicatie Amsterdam :: website
Unilever Rugnummerbingo® website door: Indysign Communicatie Amsterdam :: website

door: Indysign Communicatieadvies (i.s.m. VdM)

COA heeft een virtuele rondleiding nodig.

COA virtueel Asiel Zoekers CentrumAsielzoekers en de opvang van asielzoekers zijn voor veel mensen een onbekend fenomeen. Zij zijn veelal onbekend met de achtergronden van de asielzoekers en onwetend over hoe de opvang van asielzoekers nu precies door het COA wordt georganiseerd.

Het COA krijgt vragen als ‘Hoe worden asielzoekers opgevangen?’, Wat doen asielzoekers de hele dag en wat doen de vrijwilligers en medewerkers? Hoe ziet een centrum eruit? Het COA laat u graag een kijkje nemen in een opvanglocatie.

Vanwege het terugbrengen van het aantal medewerkers op een AZC (Asiel Zoekers Centrum) en het uitbreiden van de taken van de medewerkers is er steeds minder tijd om rondleidingen te geven.

Het beleid van het COA is echter om meer informatie te verschaffen.

Deze twee zaken lijken onverenigbaar, tot Indysign Communicatieadvies met het COA om de tafel gaat en een virtuele rondleiding ontwikkelt. Deze is ook tijdens de populaire spreekbeurten te gebruiken.

Bekijk het virtuele AZC van het COA: www.coa.nl door: Indysign Communicatieadvies (i.s.m. Tndra)

 

Comments are closed.